CS:GO bylo oficiálně vydáno 21. srpna 2012, jako následovník CS:Source a CS 1.6. I přes velkou oblíbenost předchozích titulů se ani jeden z nich nemůže srovnávat s popularitou, kterou si vybudovalo CS:GO. I přesto si však hra na začátku prošla nesnadným obdobím. Najít si cestu k fanouškům Counter-Strike serie a profesionálním hráčům nebylo jednoduché. Hra neměla dopilovanou mechaniku a obsahovala kritické chyby. Kdo hrál CS:GO v jeho začátcích si jistě vzpomíná na obrovské poškození, které způsoboval molotov. I tohle byla jedna z klíčových věcí, která byla Valve ze strany komunity vyčítána. Valve si s těmito problémy naštěstí poradilo vcelku rychle a prvotní hráčskou základnu se tak podařilo udržet.
Na popularitě CS:GO se velice podepsalo přidání skinů. Tento prvek hru oživil a nutil hráče neustále hrát a hledat nové skiny na své oblíbené zbraně. Aktuálně je trh se skiny obrovský. Někteří hráči se na tento druh obchodování specializují a jsou tzv. sběratelé. Ještě aby ne, když se cena některých skinů pohybuje ve stovkách tisíc korun.
S příchodem koronavirové pandemie se počet hráčů CS:GO ještě zvýšil. Hra překonává rekordy nejen v počtu aktivních hráčů, ale i v žebříčcích streamovacích platforem, jako např. Twitch. Ani po osmi letech se nedá říct, že by byla hra za zenitem. Valve si takové důvěry cení a snaží se vydávat pravidelné aktualizace. Nejedná se pouze o úpravy chyb, ale i o nové prvky a herní obsah. Tak ať se daří nejméně dalších osm let!
Vstoupit do diskuze (0)