Battle royale se změní. Vývojáři Warzone pracují na evoluci žánru

25. 3. 2022 – 9:30
0

Chtějí inovovat od podlahy

Battle royale je jednak velmi povedený japonský film, jednak velmi oblíbený herní žánr, který se do zorného pole mainstreamového publika dostal kolem roku 2017 díky PUBG a celé řadě následovatelů, jeho kořeny ale leží v mnohem starších modifikacích pro nejrůznější hry včetně Minecraftu.

Ačkoli se hry v nuancích liší, základní stavební kameny bývají stejné. Velký počet hráčů se objeví v zóně, jejíž okraje se postupně smršťují a kdo přežije jako poslední, zvítězil. To se ale v pokračování Call of Duty: Warzone, jehož vydání je v plánu na příští rok, velmi pravděpodobně do jisté míry změní.

Vyplývá to aspoň z rozhovoru s kreativním šéfem vývoje Joshem Leadem, který proběhl v rámci livestreamu s veteránem Call of Duty Teepem. V něm padlo, že se autoři zamýšlejí nad tím, jak celý žánr posunout. Samozřejmě milují battle royale a považují ho za velmi zábavné, ale na velké ploše s mnoha hráči se určitě dá vymyslet spousta inovací a změn. Dá se tedy předpokládat, že Warzone 2 bude v mnoha ohledech odlišným herním zážitkem. 

Série Call of Duty s battle royale koketovala už v roce 2018, kdy v rámci Black Ops 4 vyšel i režim Blackout. Skutečnou popularitu si ale vydobyl až předloňský Warzone.

Zdroje:
Teep