Call of Duty: Mobile si vede skvěle. Verze slavné značky pro zařízení s operačními systémy iOS a Android si od svého uvedení na trh v roce 2019 dokázala vydobýt velmi silnou pozici a hlavně uživatelskou základnu, která bere dech.
Už v prvním roce existence si ji stáhlo přes 260 milionů uživatelů a její zisk činil půl milionu dolarů. To je ale úsměvné oproti tomu, jak je na tom Call of Duty: Mobile nyní. V současnosti se už může chlubit zhruba 650 miliony staženími, což je více než šestinásobek toho, co zvládla konzolová a PC verze Call of Duty: Warzone v prvním roce.
Plan your desert road trip!
— Call of Duty: Mobile (@PlayCODMobile) April 27, 2022
Check out the #CODMobile Season 4 roadmap! pic.twitter.com/MiB9x5QrJg
Z finančních výsledků Activisionu vyplývá, že počet hráčů, kteří každý měsíc mobilní verzi Call of Duty hrají, téměř dohání kombinovaný počet uživatelů konzolové a PC verze. V loňském roce se jí navíc podařilo vygenerovat zisk v hodnotě miliardy dolarů, což je zhruba polovina zisku Call of Duty: Warzone.
Call of Duty: Mobile je momentálně ve své 4. sezóně, která nese název Wild Dogs. Mnozí hráči sice kritizují free-to-play model s agresivními mikrotransakcemi, jak se ale zdá, pro Activision to nepředstavuje závažný zádrhel a titul i jeho výnosy stále rostou.
Zároveň ovšem stále platí, že klíčová teritoria pro úspěch mobilního Call of Duty se nenacházejí na západě. Jak Spojené státy, tak Evropa oproti Asii v tomto ohledu stále představují minoritu a stále preferují "velké" verze pro konzole a PC.
Vstoupit do diskuze (0)