Counter-Strike: Global Offensive čekají velké změny v mapách

Counter-Strike: Global Offensive čekají velké změny v mapách
CS:GO Update | zdroj: blog.counter-strike.net

Valve přichází s dalším updatem pro Counter-Strike: Global Offensive, který mění dosud známe mapy a přináší velké vizuální úpravy.

Jeden z největších požadavků komunity se týkal vyřešení špatné viditelnosti u barvoslepých hráčů. Ti měli potíž především s postavami agentů a na mapách pro ně tak bylo mnohdy těžké identifikovat postavu hráče. Postava jim tím pádem splývala s okolím, což jim přinášelo značnou herní nevýhodu. Dlouholetý hráč CS:GO o tomto problému napsal obsáhlý příspěvek na redditu, ve kterém přiznal, že musel s hrou skončit, protože nemohl snést problémy, jenž mu barvoslepost ve hře přinášela. Příspěvek se stal virálním a k problému se poté přihlásilo velké množství dalších hráčů. Je tedy pravděpodobné, že právě to bylo hlavním impulsem pro Valve s tímto problémem něco udělat. Nejnovější update se proto primárně zaměřuje na problémy s viditelností.

CSGO Update CSGO Update | zdroj: blog.counter-strike.net

V herním nastavení tak můžete nově najít tzv. “Boost Player Contrast”, který zlepšuje viditelnost hráčských modelů na každé mapě. Kromě této novinky pak Valve přineslo několik změn na hlavních mapách jako je Dust 2, Overpass, Mirage a Cache. Většina úprav se opět týká zlepšení viditelnosti postav na různých částech map.

Všechny úpravy jsou pak vypsány v release notes a my vám přinášíme jejich překlad:

Overpass

  • Byly odstraněny velké břečťanové modely blízko koupelen u A site

  • Byly odstraněny úzké okna v koupelnách u A site

  • Bylo odstraněno kolo poblíž “pikniku” na longu u A site

  • Byl přidán jas v connector tunelu

  • Byl přidán jas na T spawnu

  • Byly přidány modely kamenů 


Dust 2

  • Byly překlopeny dveře na B site (velká změna!)

  • Zjednodušilo se pozadí při pohledu z B tunelu na mid náklaďák (souvisí se změnou se dveřmi viz. výše)

  • Pohled z T spawnu k mid trucku u CT spawnu (klasický awp spot) je nyní méně přehledný, byla zde přidaná lehká mlha

  • Byly zvýšeny okna na A site rampě, aby byly postavy lépe vidět (viz. obrázek)

Mirage

  • Byl odstraněn pytel s odpadky na top midu

  • Byly zmenšeny rostliny při cestě z T spawnu do “apartments” (hráči už se v nich tak lehce neschovají)

  • Okno v marketu je nyní více prosvětlené

  • Byl odstraněn bug, kdy bylo možné přejít z balkonu na B site bez vydání jakéhokoliv zvuku

  • Změnil se úhel žebříku v “žebříkové místnosti”


Inferno

  • Byly zmenšeny břečtany u CT spawnu ve směru na A site

  • Byl spraven bug špatného stínu věže, která je na midu


Train

  • Na každém vlaku byl přidán nárazník, na který může hráč vyskočit (vedle žebříku)


Cache

  • Žebřík na midu, vedoucí do “sniper’s nest” byl nahrazen krabicí

  • Několik úhlů bylo zjednodušeno (opět kvůli viditelnosti)

  • Byly přidány 1v1 arény

  • Nákladní kontejner dostal nový model, což má zlepšit výkon hry

  • Zlepšení viditelnosti při vstupu T do A main


Jak můžeme vidět, většina změn se týká lepší přehlednosti a viditelnosti na jednotlivých mapách. Co si o updatu myslíte vy? Budou pro vás mapy přehlednější?

Zdroje:
talkesport.com , blog.counter-strike.net