V krátkém videu s popiskem "A New Era, Made By Many" Riot Games ukazuje na nadcházející sezónu 2021, nové talenty a předělání celé značky LCS. Samotné logo pak obsahuje všechna tři písmena zapracovaná do sebe a má nejspíše připomínat diamant či samotný Vyvolávačův žleb (summoner's Rift).
Trend je tedy jasný, podobně jako LEC, i LCS chce vytvořit ještě jasnější linku mezi značkou a fanoušky. Společnosti totiž samozřejmě neinvestují do esportu kvůli jakési štědrosti, ale naopak se snaží získat více diváků, a tím pádem potencionálních trvalých hráčů svých her. A hlavně vybudovat značku, která bude výdělečná sama o sobě.
Právě League of Legends se dlouhodobě daří držet obrovskou fanouškovskou základnu napříč světem. Stejně jako fotbal nebo hokej, tak i esportové tituly mnozí diváci už ani nehrají, ale pouze sledují. Zajímají se o své nejoblíbenější týmy a o to, jak si vedou.
A New Era, Made By Many #LCS pic.twitter.com/aXgpQpSBdX
— LCS (@LCSOfficial) January 5, 2021
Jak to máte vy? Jste fanouškem nějakého týmu a sledujete aktivně esportová klání?
Vstoupit do diskuze (0)