Deset nejzajímavějších esportových partnerství za únor

10. 3. 2020 – 12:59
0
Deset nejzajímavějších esportových partnerství za únor
zdroj: tisková zpráva

Sponzoring esportů už dávno není výhradní doménou pouze technologických firem – podívejme se na deset nových a mnohdy nečekaných spojenectví z letošního únoru

S popularitou esportu se samozřejmě zvětšují i finanční možnosti esportových týmů a také množství jejich sponzorů. Není proto divu, že v poslední době co chvíli slyšíme o dalších a dalších společnostech, které sice nemají s videohrami nic moc společného, zajímá je však propagační možnosti, kterých je nespočet. Přinášíme vám tak TOP 10, které vybral informační web Esports Insider.

1. NBA 2K League nachází partnera v restauraci Panera Bread.

Jakožto součást této smlouvy bude Panera Bread dodávat štábu a hráčům jídlo během živých přenosů. Navíc bude tento americký řetězec sponzorem také části vysílání “Rookies Who Deliver”, která se zaměřuje na skvělé výkony nových hráčů. 

2. Immortals a Toyota 

Immortals Gaming Club oznámil nové partnerství s The Southern California Toyota Dealers Association (SoCal Toyota) týkající se sponzoringu jejich LCS (League of Legends) týmu. Tato společnost tak bude mít své logo umístěné na oficiálních dresech Immortals týmu a bude jedním z jejich hlavních partnerů. 

3. Tinder a jeho láska k paiN Gaming 

Brazilský celek paiN Gaming navázal partnerství se seznamovací aplikací Tinder. Zda z toho vzejde dlouhodobý vztah, uvidíme, nicméně podporu má tento celek slíbený pro hry Free Fire, CS:GO, Dota 2 a Clash Royale. 

4. Americké námořnictvo uzavírá pakt s ESL a DreamHackem 

Pro Česko nejspíš nemyslitelná věc. A to nejen proto, že nemáme námořnictvo. To americké se však spojuje s dvěma organizacemi, které asi nemusíme představovat. Bude tak partnerem v nadcházejícím DreamHack Anaheim a DreamHack Dallas. Tedy minimálně pokud stejně jako u dalších akcí nezkomplikují situaci opatření proti koronaviru. 

5. Inter Milan se zapojuje do esportu skrz organizaci QLASH

Italský fotbalový gigant Inter Milan vstupuje do vod esportu za pomoci taktéž italské esportové organizace QLASH. Tento celek tak bude pod novou vlajkou zápasit ve hře FIFA a eFootball PES. Začít právě s těmito tituly je ostatně pro většinu fotbalových týmů logický krok. Příkladem nakonec může být i naše česká Sparta Praha. 

6. Philadelphia Fusion a pětileté partnerství s Rothman Orthopaedic Institute 

I hráči Overwatche se musí cítit skvěle. Nejsme si tedy jisti, jestli potřebují oficiálního sponzora medikamentů, nicméně přesně ty jim má tato společnost zaručit. Samozřejmě společně s tučnou sumou peněz a vlastním dohledem nad hráči, o který se postarají hned tři doktoři – Dr. Bradley Smith, Dr. Edward Rosero a Dr. Robert Franks. 

7. ESL partnerství s americkým letectvem pro IEM, Pro League a AnyKey 

ESL je známá organizace po celém světě a pokud se má do esportu zapojit americké námořnictvo, letectvo samozřejmě nesmí zůstat pozadu. V budoucí sezóně turnajů a akcí se tak můžeme těšit na obsah od těchto velikánů. 

8. Esports Engine bude organizovat Halo Infinite global esports 

Známá společnost Esports Engine, která je součástí Major League Gaming (MLG), začala velice blízkou spolupráci s hrou od Microsoftu Halo Infinite. Halo se vrací na pole esportu ve velké slávě a právě tato společnost má zaručit její globální úspěch.

9. Chiefs Esport Club uzavírá dvouletou spolupráci s Marvelem 

Marvel na dva roky propůjčí svůj merchandise australské organizaci Chiefs Esport Club. Hráči tohoto týmu budou tak značku aktivně propagovat. 

10. Herman Miller a kolaborace s Logitech G 

Výrobce nábytku Herman Miller se spojuje se známou společností Logitech G vyrábějící videoherní příslušenství. Tato spolupráce má však jít trošku jiným směrem, a to do pohodlí hráčů při práci na hlavním produktu: nových herních židlích.

A co vaše ideální spojení? Které dvě organizace z toho esportového a neesportového světa byste rádi viděli spolupracovat?

Zdroje:
Esports Insider