Už jen pár měsíců a budeme se moci podívat na nový obchod zblízka. Právě v listopadu tohoto roku nám totiž Riot Games přinese novou vizualizaci jejich několik let starého nakupovacího systému přímo ve hře. A nejen to. Vývojáři League of Legends se totiž rozhodli pro překopání samotných předmětů a jejich následnou optimalizaci.
Hra jich totiž nyní obsahuje přes sto (od lahviček na léčení po ty nejdražší, skládající se z několika dalších předmětů) a jak vývojáři uvádějí, to může být jeden z aspektů, který nové a mnohdy i zkušenější hráče dokáže jednoduše odradit. Podle Riot Games je nynější obchod zbytečně neintuitivní, zastaralý a přeplněný. Mnoho předmětů má velmi podobnou funkci, některé pasivní schopnosti jsou nepoužitelné a pár předmětů je prostě zbytečných. Všechny (nové i staré) předměty se tak zařadí do dvou možných kategorií - kontextuální účel nebo rozšíření sady.
zdroj:
Riot Games
Předměty s kontextuálním účelem budou tak vždy mířeny jako obrana či útok proti specifickým hrdinům či jako odpověď na určitou situaci. Předměty do "rozšíření sady" pak bude možné použít kdekoliv a za jakékoliv situace. Budou totiž zejména vylepšovat hrdinu jako takového. V obchodě dle slov vývojářů zůstane stejných pouze 34 % předmětů, 33 % z nich se razantně změní a 33 %, tedy celá třetina, přibude předmětů nových.
We’re going through every class’s items and solving problems, filling needed gaps, and reworking old or unhealthy items.
— Mark Yetter (@MarkYetter) June 12, 2020
So each class will have its own smaller set of goals and changes tailored to what they need.
Celý obchod tak má být více intuitivní a přehledný. Všechny předměty najde hráč na jedné centrální ploše a podle všeho se mezi nimi bude o dost lépe orientovat. Ty ideální pro daného hrdinu mu pak hra nabídne sama dle sesbíraných dat přímo od Riot Games.
Co si o tom myslíte vy? Líbí se vám nová forma obchodu, nebo byste radši zůstali u té nynější?
Vstoupit do diskuze (0)