Smlouva zahrnuje Světový šampionát, Mid-Season Invitational a All-Star Event. Očekávat tak můžeme obsah zaměřený na tuto značku, specifické reklamy či další kontent a možná i soutěže na sociálních sítích.
In the spotlight! Mercedes-Benz and League of Legends Esports join forces for esports’ most electrifying event: #Worlds2020 @lolesports #mercedesbenz #mbesports #lolesports pic.twitter.com/5hnImitTvI
— Mercedes-Benz (@MercedesBenz) September 21, 2020
Dále tak vidíme trend pronikání mainstreamových značek a společností do fenoménu jménem esport. Trend tohoto kompetitivního odvětví tak ani s pandemií koronaviru neklesá, ale naopak se dokázal přizpůsobit, i přestože v rámci živých turnajů je to samozřejmě větší oříšek.
Bettina Fetzer, Vice President Marketing v Mercedes-Benz AG, dodává: “Jsme hrdí na partnerství s Riot Games a těšíme se na interakci s League of Legends komunitou. V kooperaci s Riot Games chceme vytvořit zajímavé zážitky v esport komunitě a zároveň fanouškům zprostředkovat emocionální spojení s naší značkou.”
Vstoupit do diskuze (0)