ScreaM ve vzteku předčasně ukončil zápas, nelíbí se mu Valorant deathmatch mód

Adil “ScreaM” Benrlitom kritizuje herní mód kompetitivní střílečky. Dočkáme se konečně změny?

Přesná muška je základem každé FPS hry. Hráči Valorantu musí kromě schopností hrdinů zvládnout i přesnou střelbu, k jejímu tréninku byl mód deathmatch vytvořen, spoustu hráčům ale nevyhovuje. Profesionální hráč týmu Liquid souhlasí s názorem, že mu deathmatch nepomáhá zdokonalit střelbu.

„Nemám rád deathmatch. Pokaždé mě někdo zabije ze zadu a nemyslím si, že je to má chyba. Nepomáhá mi zlepšit se ani rozehrát se, pomáhá mi se akorát rozčílit. Proto se ptám vývojářů, proč tomu tak je?” řekl ScreaM.

Belgický hráč využil v jednom ze svých posledních streamů deathmatch k tomu, aby se rozehrál pro hodnocené zápasy, ale poté, co byl zasažen zezadu hru raději vypnul. Bylo evidentní, že je frustrovaný, protože deathmatch neumožňuje hráčům pořádně potrénovat jejich přesnost.

Již dříve si na podobný problém stěžoval profesionál James “hazed” Cobb.

Proč je Valorant deathmatch tolik neoblíbený? Z tréninkového prostředí se stala spíše kompetitivní věc. Hra trvá devět minut, ale skončí dříve, pokud nějaký hráč dosáhne 40 zabití. To motivuje spoustu hráčů k tomu, aby kempili (stáli na jednom místě a zabíjeli hráče, kteří se u nich objeví). V klipu Adila Benrlitoma jde vidět, že se někteří zastaví v úzkých rozích, ze kterých mají mnohem lepší pozici získat bod. 

Společnost Riot se k problému vyjádřila již dříve a slíbila, že deathmatch bude v budoucnu upraven, k žádnému zlepšení ale doposud nedošlo. Naštvaná reakce dalšího profesionála může být dalším důvodem k tomu, aby došlo k očekávaným úpravám.

Zdroje:
win.gg