Sponzoring je v esportu velká věc, k týmům se přidávají velké značky

27. 5. 2020 – 7:00
0
Sponzoring je v esportu velká věc, k týmům se přidávají velké značky
zdroj: Rogue

Tři nejzajímavější evropská partnerství poslední doby

1. Rogue a Kia

Je tomu teprve měsíc, co severoamerická organizace Rogue podepsala smlouvu s automobilkou Kia Motors, a to specificky pro jejich evropský League of Legends tým. Zajímavostí je, že přesně tato společnost je také partnerem přímo nejvyšší League of Legends evropské ligy (LEC) a pouze tak rozšiřuje svůj ekonomický a sociální kapitál.

Samotná smlouva byla pak uzavřena na rok a kromě nutnosti používaní Kia prostředků při dopravě či obecné propagaci další detaily neznáme.

Fnatic a OnePlus zdroj: Fnatic

2. Fnatic a OnePlus

Londýnská organizace Fnatic uzavřela globální partnerství s OnePlus. Poprvé jsme mohli vidět spolupráci těchto dvou kolosů už v roce 2017, avšak až o dva roky později se propojily dlouhodobě. Spolupráce je v tomto případě oboustranná, zatímco hráči týmu Fnatic musí nosit logo OnePlus na svých dresech, OnePlus vytvořilo speciální herní mód "One Plus FNATIC Mode" pro jejich mobily série OnePlus 7.

Tento mód má dle všeho sloužit ke nejlepšímu možnému hraní na mobilních platformách. Vypadá to tedy, že tato specifická spolupráce má ještě mnoho let před sebou.

Dej si pauzu, dej si KitKat zdroj: LEC

3. LEC a KitKat

Nestlé využilo příležitost a proměnilo jeden z negativních aspektů živého vysílání ve svůj prospěch. Místo klasické, mnohdy nepříjemné reklamy si totiž obsadilo tu část vysílání, ve které se vyskytují technické problémy. Klasický slogan "Dej si pauzu, dej si KitKat" tak skvěle zapadl do živého jarního vysílání LEC a spíš než otravným dojmem působil tím zábavným.