Call of Duty: Vanguard má za sebou první víkend, hráči už jej kritizují

8. 11. 2021 – 15:16
0
Call of Duty: Vanguard má za sebou první víkend, hráči už jej kritizují
zdroj: Foto: Activision Blizzard

Vývojáři mají na čem pracovat

Call of Duty: Vanguard má za sebou první ostrý víkend po pátečním vydání a hráči už mají řadu připomínek k herním systémům, které by dle jejich názoru zasloužily změnu. Patří mezi ně mimo jiné takzvaný bloom, tedy mechanismus související s trajektorií střelby a rozptylem, který má akci dodávat jistou míru nepředvídatelnosti.

Ačkoli je bloom ve střílečkách relativně běžný, hráče Call of Duty jeho implementace do Vanguardu netěší a na fórech se množí ostrá kritika a žádosti o jeho odstranění. Hlavním důvodem je právě element náhody. Zpětný ráz i různé další vlastnosti zbraně lze zvládnout skillem, případně zmírnit různými doplňky, s bloomem ale nejde dělat nic a to dle hráčů není fér.

V kombinaci s nízkým TTK ve Vanguardu a ne úplně stabilním síťovým kódem zkrátka bloom kazí zážitek především těm, kteří hrají na co nejlepší K/D ratio a nechtějí ponechávat nic náhodě. Sledgehammer Games se k situaci zatím nijak nevyjádřili, uvidíme, zda se mechanismu budou věnovat v budoucích updatech.

K dalším negativně vnímaným aspektům patří třeba silný killstreak Mortar Barrage, který díky své nízké ceně a devastujícím účinkům na relativně velkém prostoru patrně bude patřit mezi populární součást loadoutů. Tedy mohl by, kdyby fungoval dle představ.

Problémem je ale složitý systém přivolávání minometné palby. Místo běžného zakroužkování cíle na mapě musí hráč na místo určení položit speciální kanystr, během úkonu je ale zpravidla zabit nepřáteli, čímž se účinek killstreaku podstatně snižuje. V současné době se mu tedy hráči spíše vyhýbají a uvidíme, co s jeho podobou udělají vývojáři.

Zdroje:
Dexerto